Kurumsal Bilgilerin Korunması / Kurum Hafızası

Kurum hafızasının oluşturulması

Kurum hafızası oluşturabilmek için kurumun tüm bilgileri Orkestra'nın içerisinde toplanacaktır. Bu kapsamda; 

  • Tüm şirket dosyaların merkezi bir alanda toplanması ve ilgili kurum, kişi veya kategorilerle ilişkilendirilmesi 
  • Tüm müşteri ve iletişim bilgilerinin merkezi olarak yönetilmesi
  • Tüm faaliyetlerin sistemde saklanması (satış, telefon, ziyaret , toplantı)
  • Tüm teklif, sözleşme vb. dokümanların sistem içerisinde saklanması
  • E-posta, faks ve diğer gönderilerin kayıtlarının tutulması
  • Tüm işlemlerde girilen ortak veriler ile ilişkilendirme yapılabilmesi

sağlanmıştır.

 

Orkestra Şirket Bilgilerini Nasıl Koruyor?

Orkestra şirket bilgilerini korumak için yapısında bir çok özellik barındırmaktadır.  Bu özelliklerden bazıları aşağıda listelenmiştir.

1 - Güvenli Dosyalama Sistemi

Tüm dosyalarınız Orkestra içerisinde güvendedir. Yapılan tüm değişiklikler kayıt altındadır. Bu sayede istediğiniz bir dosyanın tüm geçmişini görüntüleyebilirsiniz. Silinen tüm dosyalar sistemden geri getirilebilir. Bu sayede yanlışlıkla  dosya silinmesi durumunda bilgi kaybı yaşanmaz.

2 - E-Posta Güvenliği

Tüm gelen ve giden mesajların yedeklenmesi sayesinde e-postalarınız güvende olur. Bilgisayarınızın formatlanması veya bilgisayar değişikliği yapmanız durumunda dahi tüm e-posta mesajlarınıza ulaşabilirsiniz. 

3 - Bilginin Dışarı Çıkartılmasının Engellenmesi

Orkestra içerisinden alınan raporlar ve dökümlerin hangi formatta kayıt edilebileceği yetkilendirilebilmektedir. Bu sayede kişi raporu ekranda görebilmekte fakat çıktı alamamaktadır. Ayrıca hangi raporların hangi filtreler ile alınabileceği de yetkilendirilebilmektedir. 

Rapor bastırılmasa dahi kullanıcıların aldığı raporlar arşivlenebilmektedir.  

4 - Erişim Kuralları

Orkestra içerisinde tanımlanabilen erişim kuralları ile kullanıcıların sisteme girişleri ve yetkileri sınırlandırılabilmektedir. Bir çok parametre ile sınırlandırma yapılabilmektedir. (IP, Bağlantı Saati, MAC Adresi, Kullanıcı, Kullanıcı Grubu vb.)

5 - Anahtar Dosya ve Sertifikalar

Özellikle internet kafelerden veya güvensiz yabancı bilgisayarlardan giriş yapan kullanıcılar için tavsiye edilen bu özellik sayesinde yetkisiz girişler yapılamaz.  (Kullanıcı adı ve şifre doğru girilse bile, kullanıcıya özel sertfika olmadan sisteme giriş yapılamaz)

6 - Şifre Güvenliği

Orkestra içerisinde  kullanılan şifreler tek yönlü şifreleme yöntemleri ile sunuya gönderilmektedir.

7 - Günce (Log)

Orkestra içerisinde yapılan birçok operasyon güvenlik sebepleri ile loglanmaktadır. Bu loglar sayesinde her hangi bir işlemin kim tarafından ne zaman yapıldığı bulunabilmektedir. 

8 - Müşteri Bilgileri / Faaliyetler

Orkestra içerisinde sunulan adres yönetimi ile çalıştığınız firmalar ve bu firmalar içerisinde çalışan kişilerin bilgilerini tek bir merkezden yönetebilirsiniz. Müşterilerinizle yaptığınız toplantı, telefon görüşmesi veya satış faaliyetlerini Orkestra içerisinde tutabilirsiniz.

Geniş yetkilendirme özellikleri sayesinde kullanıcıların sadece yetkileri dahilindeki bilgileri görmesini sağlayabilirsiniz.

Kayıt revizyonları sayesinde kayıtlar üzerinde yapılan tüm değişiklikler kayıt altına alınmaktadır. Örnek olarak bir firmanın telefon numarası değişmesi halinde bile eski telefon bilgilerine ulaşabilirsiniz. Benzer biçimde kayıt silinse dahi sistemden geri alınabilir.

Güvenlik özellikleri hakkında daha detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Kurum Hafızası Oluşturun ve Bilgilerinizi Koruyun

 

Bağlantılar:

Bize Ulaşın Sizi Arayalım